Hitro zamrznjeni proizvodi
Neposredno v vaš dom
Zadovoljna stranka ali povrnjen denar
Plačilo ob dostavi
Opravite nakup 0-24 h

Storitev

Vaše zadovoljstvo je naša prioriteta. Zato delamo na tem, da vam nudimo ne samo najboljše proizvode, temveč tudi najboljšo možno storitev.

Več kot 300 specialitet ... kot na dlani

Z bofrostom* lahko izberete od predjedi do sladice!

Za dober začetek dneva potrebujete hranljiv zajtrk. Uživate lahko v tradicionalnih okusih ali povabite na večerjo prijatelje in postrežete okuse daljnih dežel ter prefinjene sladice. Privoščite si sladke zalogaje in ne skrbite za kalorije.

Pripravite lahke in zdrave obroke, svoje priljubljene jedi in zahtevnejši jedilnik za posebne priložnosti. Življenje in dragoceni prihranek časa bo zahvaljujoč bofrost*u še lepše in bolj udobno.

Pri nas stanuje zaupanje

Naše prodajalce in telefonistke lahko vprašte čisto vse. Ponudili vam bodo najboljšo storitev po vaših željah.

Spoznajte vrednost bofrost*ove storitve, prednosti, jamstvo, specialitete in novosti v online katalogu. Našli boste praktične nasvete in prijaznost, predvsem pa ljubeznivost in profesionalnost.

Vi opravite nakup, za dostavo poskrbimo mi.

Velike prednosti ob minimalnem nakupu

Izbrati bofrost* pomeni, da lahko vsak mesec uživate v veliko novostih, razne ugodnosti pri nakupu samo nekaj proizvodov: najmanjše naročilo je samo 20 evrov brez dodatnih stroškov dostave.

Razen tega z nami lahko vedno pridete v stik na naš brezplačni telefon, da dodate proizvode, ki se jih pozabili naročiti, saj plačate šele pri prevzemu dostave.

Zadovoljna stranka ali povrnjen denar

Seveda, bofrost* je sinonim za popolno kvaliteto. No, če niste iz kateregakoli razloga zadovoljni, bomo mi poskrbeli za vse: prevzeli bomo proizvod in ga zamenjali ali pa vam povrnili denar ob naslednji dostavi. Dovolj je, da nam pošljete elektronsko pošto, pokličete na brezplačni telefon ali pa se obrnete na prodajalca. S popolnim zaupanjem.

Prevažamo hranilne vrednosti

Če je za vsako družino kvaliteta primarni cilj, je za nas kvaliteta dodatna odgovornost: skrbna izvira in kontrole so postale nepogrešljive za varovanje zdravja naših kupcev.

Zato nenehno kontroliramo temperaturo proizvodov, vse do trenutka dostave.

Plačilo pri dostavi

Zaradi vaše varnosti vam zagotavljamo najboljšo storitev: plačilo pri prevzemu naročenih proizvodov. Plačate lahko z gotovino, kreditno ali debetno kartico.

Nakup online pa lahko opravite, kjer koli že ste. Pri tem vam ni treba nič več razmišljati, vse do trenutka dostave v vaš dom.

Z bofrost*om uživajte v zaupanju, udobnosti in varnosti.

Hitri nakup

Hitri nakup predstavlja online nakup s katalogom, ki je „pri roki“: dovolj je, da samo vpišete šifre proizvodov, ki se nahajajo v katalogu, želene količine ... in nakup je opravljen.

Storitev po meri

Z online katalogom, ko vi izbirate proizvode, mi že razmišljamo o dostavi.

Če želite, vas lahko pokličemo v času, ki vam najbolj ustreza in vas seznanimo s trenutno ponudbo.

Zelenjava, ki si jo želite vsak dan

Bofrost* omogoča, da ne glede na letni čas pripravite svojo priljubljeno zelenjavo in jo konzumirate vsak dan: pravkar pobran grah, svežo špinačo in dišeč korenček.

Z bofrost*om je vedno pomlad.

Ponovno imamo čas

Bofrost* ne pomeni samo kavalitete, vrednosti in varnosti dobre prehrane v vseh letnih časih in življenjskih obdobjih.

Bofrost* pomeni možnost izbire med več kot 300 ekskluzivnih proizvodov. Izberete lahko v udobju svojega doma, v času malice na delovnem mestu ter se dogovorite za dostavo naravnost v svoj dom.

To pomeni manj izgubljenega časa na parkirišču, v vrstah pred blagajno ... In več, še več časa, ki ga lahko posvetite pomembnim stvarem: družini, otrokom, konjičkom, telesni aktivnosti, sprehajanju v naravi.

...bofrost*, okus življenja

Prijaznost preko žice

Delo poslovalnic bofrost* je dopolnjeno s klicnimi centri bofrost*. Beseda je o posebni storitvi, ki je namenjena tistim, ki jih je težko najti doma, ali stanovalcem v velikih mestih, ki imajo dodatne težave s prevozom, parkiranjem, oziroma ... s časom!

Zato izjemno prijazni operaterji bofrost*a pokličejo kupce ob dogovorjenem času, poslušajo njihove potrebe in pomagajo pri izbiri proizvodov. Ste že kdaj slišali za nekaj bolj praktičnega, kot je to?

Za informacije, nasvet ali predlog pokličite: